Pozycjonowanie a ad words

pozycjonowanie rzeszówI znowu przyglądamy się powtórce z rozrywki – Google kolejny raz próbuje się zmierzyć z branżą SEO, a dokładnie tzw:” Black SEO”. Transformacja algorytmu została wdrożona przez programistów Google na samym początku października 2012 roku. Czyli dzisiaj rano, każdy kto powrócił do pracy po weekendzie od razu weryfikował swoje rezultaty, a także zagłębiał się w dyskusje na branżowych forach, w których aż kipiało niespójnymi emocjami. A co z tego wynika, to faktycznie nic. Tak jak i minionym razem, tak i teraz – jedne firmy zauważają u siebie pokaźne spadki, jak i wyraźnie wzrostu dzięki wdrożeniu algorytmu.

W jakim celu mają służyć przeróbki algorytmu nazywanego Pingwinem?

pozycjonowanie rzeszówA mniej więcej temu, co zawsze, czyli pod pretekstem poprawienia tzw.: rezultatów wyszukiwania, wprowadza przeróbki, które mają służyć zarabianiu lepszych zarobków z reklam. Najświeższa modyfikacja algorytmu jest ukierunkowana w strony, które pozycjonują się na wąskie dopasowanie np.: ” pierwszorzędny stolarz sosnowiec”. Określa się, to Exact Match, a Google zechce pomieszać szyki firmą zajmujących się pozycjonowanie rzeszów. Centralnym celem korporacji są przychody z Ad Words, a mianowicie nakłonienie internatów, żeby skupili się na tego rodzaju wynikach, a nie na wynikach organicznych.

A jak rzeczywistość w internecie?

pozycjonowanie rzeszówJeśli Google zakłada, że duża część internautów wierzy w ich słowa, że po wprowadzaniu ” poprawek” do algorytmu, wynikiem które będą się pojawiać na topowych miejscach są o wiele więcej celniejsze po modyfikacji, to chyba chce zakładać, że wszyscy są idiotami.
Jak uprzednio, tak i teraz w rezultatach na głównej stronie wyskakują strony, co nie mają nic wspólnego z wartością merytoryczną. Wiadomo jakaś Pani Gosia, czy Pan Kondrat, co sporadycznie korzysta z internetu, lub nie przeszukuje jego zasobów jak młodsze pokolenia, jak czegoś będzie szukał i ujrzy co się dzieje w topach, to wybierze z wiadomych aspektów rezultaty w Ad Words.

Pierwsze dni zawsze są stresujące dla jednostek, które koncentrują na pozycjonowaniu i to daje im chleb. Klienci będą telefonować z pretensjami, ale za pewne tak samo, jak ostatnio wszystko zostanie sprowadzone do normy. Następna wymiana poglądów na forach na pewno nie zaszkodzi firmą z SEO, a wręcz przeciwnie. Kolejne zmiany algorytmu powodują tylko, że pozycjoner staje się co raz wybitniej cwany i ma co raz bardziej wymyślne sposoby na otrzymanie najlepszej pozycji dla swojej witryny, czy strony zleceniodawcy usługi.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Content Protected Using Blog Protector Plugin By: Make Money.